Klacht: Glasvezel Aansluiting

op 25 november 2019 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Wij hebben nieuwbouw huis met overal glasvezel bekabeling en in de meterkast een aansluitpunt voor glasvezel van KPN met een brief van KPN ernaast om het te activeren.

Helaas als je dat nummer belt, is ons huis nummer en postcode niet bekend voor glasvezel. Ons bouwbedrijf Ballast Nedam geeft aan Vanuit de bouw zijn de aansluitingen gerealiseerd in de woning door de nutsbedrijven, helaas is deze verwerking bij een derden niet geactiveerd. Dit ligt igg sinds 24-10-2019 bij KPN Reggefiber (misschien al sinds sleutel overdracht in Augusts)

Ik heb KPN NetwerkNLReggefiber gebeld en in week 46 hadden we een afspraak gemaakt. 15 Novermber vrijdag middag van week 46 hun chat service online gebruikt om door te geven dat er nog niemand was, en dat ik benieuwd was of het goed ging. Ik zou dan hoogst waarschijnlijk nog binnen een paar uur gebled worden

Het is nu week 48 en ik ben nog niet gebeld voor een nieuweverzette afspraak, en ook niet om een status of excuses aan te beiden. Ik heb meerder pogingen gedaan om een status te achterhalen maar krijg de volgende nog steeds vandaag te horen: We kunnen alleen wachten tot de uitvoerende partij een afspraak kan maken en ze contact opnemen met jou, of ons een datum doorsturen.

KPNNetwerkNL Reggefiber komt haar afspraak niet na, en laat me wachten zonder infromatie terwijl mijn huis beveiliging, verlichting, en music is allemaal afhankelijk zijn van hun glasvezen. Nu 4 weken, geen beveliging, tv, internet, telefoonie, en niet dimbaar vol licht.

Er zsm voor zorgen dat de glasvezel een signaal krijgt, dat we daarna een provider kunnen kiezen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van KPN NetwerkNL

2 maanden geleden - Geachte heer van Ginderen,Bedankt voor uw bericht.Wij hebben helaas op dit moment nog geen terugkoppeling gekregen vanuit onze uitvoerende partij. Ik heb er zojuist nog een bericht achteraan gestuurd voor u naar de medewerker in uw regio welke uw klacht in behandeling heeft.Zodra wij hier een terugkoppeling hebben gehad hierop informeren wij u hier direct over.Ik snap dat de situatie niet wenselijk is, echter zijn wij afhankelijk van de uitvoerende partij omtrent een planning voor uw adres. Wij doen ons best dit zo spoedig mogelijk te achterhalen voor u.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Tamara KPNNetwerkNL Klachten

Reactie van de melder van de klacht gvanginderen

2 maanden geleden - Beste Tamara, Bedankt voor jouw reactie. Helaas ben ik niet verder of wijzer geworden door de informatie in jouw email, en blijf ik dus bij mijn klacht. KPN heeft een afspraak met mij gemaakt en is niet komen opdagen zonder iets te melden, en in meer dan twee weken kan de planning niet eens de telefoon oppakken om een nieuwe datum door te geven. Ik als klant ben niet bekend met een uitvoerende partij.Als KPN en zou ik een jullie adviseiren een klacht bij de uitvoerende partij dat jullie klanten niet tevreden zijn en dat KPN dus niet tevreden is met hun service.met vriendelijke groet, Gerard van Ginderen

Reactie van de melder van de klacht gvanginderen

2 maanden geleden - FYI, Ik schrijf in mijn email over klanten omdat mijn buren ook wachten op een reactie, en niet tevreden zijn.

Bericht van KPN NetwerkNL

2 maanden geleden - Geachte heer van Ginderen,Bedankt voor uw bericht.Ik snap dat u bij uw klacht blijft, ik heb echter alleen nog geen extra informatie ontvangen vanuit onze uitvoering over de planning voor uw adres. Hiervan ben ik nog in afwachting, zodra ik deze heb ontvangen informeren wij u hier direct over.Ik heb er gisteren nogmaals een reminder uitgestuurd naar uw regio om meer druk te zetten op het verkrijgen van meer duidelijkheid. Wij houden uw dossier nauwlettend in de gaten.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Tamara KPNNetwerkNL Klachten

Reactie van de melder van de klacht gvanginderen

2 maanden geleden - Willen jullie nog een reminder sturen.... Er is nog steeds geen aktie ondernomen.

Bericht van KPN NetwerkNL

2 maanden geleden - Geachte heer van Ginderen, Vanuit onze uitvoerende dienst hebben wij vernomen dat er maandag 9-12 monteurs op verschillende adressen zijn geweest in uw straat. Hier is echter geconstateerd dat al deze adressen geen werkende verbinding hadden, waarna is besloten om dit nader te onderzoeken. Onze uitvoerende dienst meldt dat zij hier volgende week meer informatie over zullen hebben.Mijn excuses voor het ongemak, Jeroen Klachtenteam KPNNetwerkNL

Reactie van de melder van de klacht gvanginderen

2 maanden geleden - Toch is het dan gek dat ik vrij moet nemen van werk om thuis te zijn en dat niemand mij daarover belt. 2 dagen lang zou er iemand komen, vrijdag en maandag contact gehad en werd er beloofd dat iemand zou komen. Dat is niet gebeurd, dit is een verspilling van mijn tijd en geld (aka vakantie dagen).Nog niets is opgelost. Ik hoor graag meer over de oplossing.mvg, Gerard van Ginderen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 12 december 2019 om 14:12 geantwoord

Geachte heer van Ginderen,

Wij hebben vanuit onze uitvoerende dienst vernomen dat wij zondagochtend as. de kabels gaan lassen.
U wordtbent hierover geïnformeerd vanuit de uitvoerende dienst.
Zodra de werkzaamheden zijn uitgevoerd zullen wij een afmelding krijgen, waarna uw adres orderbaar gesteld wordt bij onze aangesloten providers.

Ik hoop u zodoende geïnformeerd te hebben.

Jeroen
Klachtenteam KPNNetwerkNL

Heeft op 13 december 2019 om 12:57 geantwoord

Bedankt voor eindelijk wat duidelijker informatie. Maar mijn klachten lijst neemt alleen maar toe.

1. Het probleem is nog niet opgelost.
2. Ik heb weken op terugkoppeling vanuit de uitvoerend partij moeten wachten.
3. Ik heb twee vakantie dagen opgenomen om thuis te wachten voor een monuteur die zonder afmelden of laatste moment niet kwam.
4. Aangezien jullie tot nu toe jullie afspraken niet zijn na gekomen, heb ik weinig hoop dat dit deze keer ook goed komt. Laten we hopen dat het afzeggening van mijn afspraken op zondag het waard wordt.
5. Dit is een klachten site. Status updates horen toch niet hier.
6. Leuke service, maanden wachten, en als het eenmaal opgelost wordt duurt het ook een maand voordat een KPN monteur ons internet komt installeeren. Het is te mooi om te denken dat ik vanaf zondag gewoon kan interneten/tv kijken etc.

mvg
Gerard van Ginderen

Reactie van de melder van de klacht gvanginderen

2 maanden geleden - en zondag zijn jullie ook niet geweest, niet telefoonisch beriekbaar, en ook niet gebeld om af te zeggen. Super onprofessioneel!

Alle klachten die gemeld zijn door gvanginderen