Klacht: Glasvezel aansluiting

op 06 september 2019 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Nieuwbouwwoning, wacht al 5 maanden op aansluiting. In huis is alles gekoppeld maar blijkt buitenhuis iets niet met de aansluiting te kloppen.
Dit zou geregeld worden.
Alle weken gebeld, nooit antwoord gekregen anders dan het is in behandeling. Geen mogelijkheid van een andere afdeling of iemand die ons verder zou kunnen helpen.
Gevolg, geen internet, geen voorzieningen en niet de mogelijkheid om vanuit huis te werken.

Wij zijn tevreden als wij aangesloten zijn op het netwerk, hetzelfde als alle buren die reeds wel lange tijd, lees van het begin af aan aangesloten zijn zonder problemen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van KPN NetwerkNL

5 maanden geleden - Geachte heer van den Berg,Allereerst onze welgemeende excuses dat u nog geen duidelijkheid heeft mogen ontvangen over uw aansluiting.Helaas kan ik u op dit moment nog geen duidelijkheid geven, om deze reden hebben wij uw dossier opgeschaald met het bericht dat wij zo snel mogelijk duidelijkheid verwachten over uw aansluiting. Wij houden uw dossier nauwlettend in de gaten en het moment dat wij hier meer informatie over ontvangen zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Met vriendelijke groet,Tom KPNNetwerkNL klachten

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 23 september 2019 om 08:36 geantwoord

Geachte heer van den Berg,

Van onze uitvoering krijgen wij helaas een weinig bevredigende terugkoppeling. Zij geven aan dat de glasvezelaanleg voor uw adres helaas vertraging heeft opgelopen. Er loopt momenteel een nieuwe vergunningsaanvraag. Dit neemt circa 6 tot 8 weken in beslag. De verwachte aansluitingsweek is hiermee verschoven naar week 46. Onze nieuwbouwafdeling heeft u gevraagd of u gebruik wenst te maken van onze tijdelijke noodoplossing. Wij vernemen graag van u of u hier gebruik van wil maken.

Ik wil u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vincent
KPNNetwerkNL Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Michaelklacht