Klacht: Geen TV via kabel, maar ook geen Wifi

Schrama1 op 19 oktober 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen TV, opstarten stopt bij 85%

Gewenste Oplossing:

Als ik weer tv heb, vooral
Vanavo d

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Schrama1

3 jaren geleden - Helaas nog nul reactie vsn KPN

Reactie van de melder van de klacht Schrama1

3 jaren geleden - Nu start de TV met downloaden software. Stopt elke keer bij 28%

Reactie van de melder van de klacht Schrama1

3 jaren geleden - Nog steeds niets

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 20 oktober 2021 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schrama,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te lezen dat u problemen ervaart tijdens het gebruik van uw televisiedienst. Helaas KPN Netwerk deze storingsmelding niet voor u oppakken. KPN Netwerk is een glasvezelnetwerkbeheerder en wij beheren enkel ons eigen glasvezelnetwerk.

Uw storing heeft betrekking op de diensten die u afneemt bij uw serviceprovider. Wij adviseren u daarom om uw klacht met uw provider te delen. Indien KPN uw provider is, kunt u bellen naar 0800-0402. Voor meer informatie kunt u terecht op www.kpn.com.

Hopelijk bent u zo voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Samsara
Klachtenteam KPN Netwerk

Alle klachten die gemeld zijn door Schrama1