Mijn Klacht:
Geen TV, opstarten stopt bij 85%
Gewenste Oplossing:
Als ik weer tv heb, vooral
Vanavo d

Schrama1 op 19 oktober 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven
Geen TV, opstarten stopt bij 85%
Als ik weer tv heb, vooral
Vanavo d
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.
Reactie van de melder van de klacht Schrama1
3 jaren geleden - Helaas nog nul reactie vsn KPN
Reactie van de melder van de klacht Schrama1
3 jaren geleden - Nu start de TV met downloaden software. Stopt elke keer bij 28%
Reactie van de melder van de klacht Schrama1
3 jaren geleden - Nog steeds niets
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 20 oktober 2021 om 10:56 geantwoord
Geachte heer Schrama,
Bedankt voor uw bericht.
Wat jammer om te lezen dat u problemen ervaart tijdens het gebruik van uw televisiedienst. Helaas KPN Netwerk deze storingsmelding niet voor u oppakken. KPN Netwerk is een glasvezelnetwerkbeheerder en wij beheren enkel ons eigen glasvezelnetwerk.
Uw storing heeft betrekking op de diensten die u afneemt bij uw serviceprovider. Wij adviseren u daarom om uw klacht met uw provider te delen. Indien KPN uw provider is, kunt u bellen naar 0800-0402. Voor meer informatie kunt u terecht op www.kpn.com.
Hopelijk bent u zo voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Samsara
Klachtenteam KPN Netwerk