Klacht: Geen glasvezel aansluiting

op 15 oktober 2019 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds februari aan het wachten op een glasvezel aansluiting. De kabel ligt binnen, maar is nog niet aangesloten. De aannemer die dit moet verzorgen komt helaas niet voor hem aan te sluiten.

Gewenste Oplossing:

Als de kabel is afgemonteerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 16 oktober 2019 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bongers,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat wij u op 14 oktober een e-mail hebben gestuurd dat de uitvoering deze week de graafwerkzaamheden uit gaan voeren en dat volgende week (week 43) de huisaansluiting wordt gerealiseerd. De uitvoering neemt nog contact met u op om een definitieve afspraak in te plannen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tamara
KPNNetwerkNL Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door BVScc