Klacht: Agressieve medewerker die tegen de deur aan schopt.

Geen agressie aan onze deur op 15 februari 2024 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als een idioot schopt de medewerker van KPN netwerk, of een zzper die voor KPN werkt, vanmiddag 10 keer achter elkaar met zijn schoen tegen de deur als ik niet gelijk opendoe.
2 keer vind ik een briefje in onze brievenbus dat ze zijn langsgeweest om te kijken waar het kastje moet komen.

En vervolgens gaat hij schreeuwen dat hij al vaker is langsgeweest. Maar dat betekent niet dat je als een idioot tegen onze deur kan gaan aan trappen. Echt absurd agressief!
We kunnen moeilijk de hele dag thuis blijven omdat hij langskomt. Hij maakt geen afspraak.
Hij had dat beter kunnen doen als mijn man thuis was. Maar dan durft hij niet.

Wij willen hier door geen glasvezel meer. Geen agressieve idioten in ons huis.

Gewenste Oplossing:

Een duidelijk excuus per brief en de reden van de extreme agressie. En de garantie dat hij nooit meer bij ons aanbelt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van KPN NetwerkNL

9 maanden geleden - Beste mevrouw, Vervelend om te horen dat u zo een situatie heeft meegemaakt! Dit mag niet de bedoeling zijn geweest van de monteur. Wij willen u zo graag mogelijk helpen om hier een passende oplossing voor te bieden. Zojuist heb ik u gelijk proberen te bellen om alle gegevens met u door te nemen en om ons excuus aan te bieden. Helaas was u telefonisch niet bereikbaar op het opgegeven telefoonnummer. Wij kunnen op dit moment ook geen dossier voor u aanmaken, omdat wij geen huisnummer hebben ontvangen. Zou u in een privé bericht uw huisnummer willen noteren in combinatie met uw postcode? Dan kunnen wij u zo snel mogelijk weer verder helpen! Wij hopen snel een reactie van u te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Klachten team KPN, afdeling netwerk beheer.

Bericht van KPN NetwerkNL

9 maanden geleden - Beste mevrouw, We hebben u nogmaals proberen te bellen, maar helaas hebben we u weer niet te pakken gekregen. We hadden uw klacht graag in behandeling willen nemen, maar helaas kunnen we hierdoor geen dossier voor u aanmaken. Aangezien we ook geen privé bericht hebben gehad van u, zijn we toch genoodzaakt om uw klacht voor nu te sluiten. Als u toch nog met een reactie komt, zullen we deze verder oppakken. Met vriendelijke groet, Klachten team KPN, afdeling netwerk beheer

Alle klachten die gemeld zijn door Geen agressie aan onze deur