Klacht: Abonnement afgesloten maar kpn komt niet

op 23 september 2019 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Wij hebben op 14 september een glasvezel abonnement afgesloten goor onze nieuwbouw woning. De nieuwbouwwoning is opgeleverd met glasvezel, deze kabel moet enkel nog in een kastje worden aangesloten en alleen kpnnetwerknl mag dit doen. Er is niemand die contact met ons opneemt, dus wij hebben zelf contact gezocht. De service is ongelooflijk slecht, we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Er is beloofd dat het uiterlijk vorige week aangesloten zou worden, maar er is nooit een afspraak gemaakt en uiteraard niemand gekomen. Vanuit KPN zelf worden wij naar KPNNetwerkNL verwezen en vanuit kpnnetwerknl krijgen we geen informatie.

Als de verbinding vóór 28 september is aangesloten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van KPN NetwerkNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Menting,Bedankt voor uw bericht.Ik zie dat u op 18 september voor het eerst contact met ons heeft opgenomen over de glasvezelaansluiting in uw nieuwbouwwoning. Mijn collega heeft u toen verteld dat dit voor 20 september uitgevoerd zou worden, wat helaas niet gelukt is.Hierop heeft mijn collega op 23 september een dossier voor u aangemaakt en het verzoek bij onze uitvoering neergelegd om u en ons van een planning te voorzien, aangezien de eerste planning helaas niet gerealiseerd kon worden. Hier hebben wij helaas nog geen terugkoppeling op gekregen en zijn wij nog in afwachting van.Inmiddels hebben wij uw dossier wel opgeschaald in de hoop dit antwoord op korte termijn te verkrijgen. Zodra wij een terugkoppeling hebben gekregen informeren wij u hier direct over.Met vriendelijke groet,Tamara KPNNetwerkNL Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door miertjx