Klacht: Aannemer komt wederom niet opdagen voor doorvoeren glasvezel.

Kees van Kooij op 12 juli 2023 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Ben inmiddels drie maanden verder voor een afspraak betreft het doorvoeren van de glasvezel die buiten het gebouw ligt en naar onze algemene ruimte moet. heb veel telefoontjes moeten plegen, de meeste waren van het kastje naar de muur. De KPN aannemers hebben al twee maal gegraven om de juiste kabel te vinden, tevergeefs. 9 juni was er een nieuwe afspraak gepland, aannemer kwam niet opdagen, ook niet afgebeld. Vandaag 12 juli zou de aannemer wederom komen, weer niet op komen dagen, wederom niet afgebeld, schandalig. Er zal dus weer een afspraak gemaakt moeten worden ten koste van mijn vrije dagen, dat worden dan waarschijnlijk drie dagen met de volgende afspraak erbij, wie gaat dat vergoeden??. KPN ???. Ben het inmiddels wel zat nu!!!

Zodra er een modem geplaatst gaat worden in onze algemene ruimte waar ik al drie maanden om vraag.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees van Kooij