Klacht: KPN komt afspraak niet na en geeft continue foutieve informatie Maar legt de schuld bij de klant

op 07 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na 11jaar klant te zijn geweest van KPN van digitenne tot vaste alles in 1 pakket ben ik ze nu meer dan zat. Na een jaar heb ik eindelijk een andere incasso datum kunnen krijgen. Heb iedere maand moet bellen om aan te geven dat ik later stortte omdat mijn inkomsten op een bepaalde datum binnenkwam. Nu netjes een nieuwe datum na een jaar dacht ik. Is door 2 medewerkers bevestigd. Om te zien dat er eerder geïncasseerd is door KPN dan op de afgesproken datum. Ik ben daardoor belemmerd om naar mijn werk te kunnen voor 2dagen. De fout is toegegeven door meerdere medewerkers. Nu zou ik teruggebeld worden door hun klachten afdeling dat is nooit gebeurd. Had namelijk doorgegeven op welke nr ik bereikbaar was. Bel ik en chat ik met KPN heb ik de ene brutale na de andere die zonder mijn klacht is behandeld mij wel even uit gingen leggen wat er zou gebeuren. Ik ben toen heel boos geworden. Heb uiteindelijk zelf contact opgenomen met de klachten afdeling die niks wat hun zeggen zwart op wit naar mij toe willen sturen zodat ik er juridisch en samen met hun eigen algemene voorwaarden iets kan. Het word steeds van kwaad naar erger. Jammer genoeg ken ik mijn rechten en ga ik niet voor het missen van 2dagen werk en de mogelijkheid dat ik niet door mijn proeftijd kom door hun fout akkoord met een aanbod van 10euro. Het is echt ronduit belachelijk en laat het er zeker niet bij zitten. Werd er ook nu brutaal gezegd we willen best uw treinkaartje betalen. Zal ook overal een klacht indienen inclusief de geschillencommisie social media en alles wat ik te horen krijg van een jurist.

Ik mijn 2 gemiste werkdagen gecompenseerd krijgen. 1 aanspreekpunt en excuus en het feit dat ik de mogelijkheid krijg dat als ik een betere provider vind ik per direct kan overstappen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KJLB