Klacht: kpn/ hi care en lease service

op 29 maart 2013 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

4,5 weken terug is mijn htc one x voor de zoveelste keer kapot gegaan. na dat hij opgehaald werd heb ik 2 weken niets vernomen van hi care, dus zelf contact opgenomen. Toen vertelde ze aan de telefoon dat het toestel niet meer te maken was en er werd een nieuwe besteld en opgestuurd. na wederom 12 dagen nog steeds niets gehoord en weer zelf contact opgenomen. Toen vertelde ze mij dat het toelstel niet meer leverbaar was en ik in een hi winkel naar keuze een code, die mij later binnen 4 dagen toesgestuurd werd via de mail, in kon wisselen voor een nieuw toestel. na 4 dagen zelf nogmaals een keer gebeld hoe het er voor stond en ze wisten me nog niets te vertellen. na gevraagd te hebben naar de supervisor daar te plaatsten kreeg ik 2 telefoon toestellen aangeboden die ik kon uitkiezen voor de htc one x. Wat blijkt deze toestellen zijn bij lange na niet te vergelijken met de htc one x die ik had en waarvoor ik nog wel gewoon elke maand een dik bedrag met lease kosten betaal.
Na aangegeven te hebben dat er wel een groot verschil tussen de toestellen zat, werd ik doorverbonden met de kpn klachtencentrale. daar ging een mevrouw vertellen dat de aangeboden mogelijkheden op basis van mijn htc one x dagwaarde waren gebasseerd en niet op de nieuwe aanschaf kosten waardoor mijn keuze mogelijkheden minimaal 100.- lager uitkwamen. als ik een nieuw toestel wilde met ongeveer dezelfde eigenschappen als de htc one x ,waar ik nog steeds voor betaal, moet ik ook nog eens een flink bedrag bij leggen.
ik denk dat elk normaal mens het daar niet mee ens zou zijn.

minimaal een vergelijkbar toestel op mogelijkheden van het toestel en niet op basis van dagwaarde.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 02 april 2013 om 10:30 geantwoord

Beste dlenaerts,

Vervelend om te horen dat er zoveel problemen zijn met je reparatie. Het gaat hier echter om een Hi abonnement. Voor deze moet ik je helaas doorverwijzen naar Hi Webcare. Zij zijn te vinden via deze links: https://bit.ly/XUWUz5 en https://on.fb.me/15JxOEr . Als je je klacht daar kenbaar maakt zullen zij deze zo snel mogelijk oppakken voor je.

Daan
KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door dlenaerts