Klacht: KPN heeft mijn Hi abonnement omgezet in een ander abonnement zonder toestemming.

op 20 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb rond 2014 een abonnement bij Hi afgesloten voor toen een aanbieding van 12/13 euro per maand. In 2015 ging Hi weg en ging over in KPN en zou mijn abonnement en de kosten en alles hieromheen niet veranderen. Dit abonnement heb ik toen nadat het zou gaan aflopen stilzwijgend laten doorlopen, want de mensen in de winkel en van KPN zeiden dat er ook dan niks zou veranderen in zowel kosten als inhoud van het abonnement. In 2014/2015 zijn mijn ouders overgestapt naar KPN glasvezel en konden we gebruik maken van KPN compleet. De voordelen waren altijd leuk en handig, maar ik heb toen ook nooit die €5 mobiel korting gekregen. Ik heb al die tijd nog steeds 12/13 euro betaald. Ook na meerdere keren vragen over hoe het met die €5 mobiel korting zat. Nu gaan mijn ouders overstappen ivm klachten en andere reden en vervalt dus ook het voordeel van KPN compleet. Daarin werd ook aangegeven dat ik geen €5 mobiel korting meer krijg, die ik eigenlijk nooit heb gekregen. Mijn zus kreeg ook opeens onverwachte kosten bij KPN en dus dacht ik ik ga toch nog even navragen of er iets gaat veranderen voor mij. Nu heb ik zondagavond een chat gehad met een KPN medewerker (Renate) en hierdoor ben ik er achter gekomen dat ik opeens €18 moet gaan betalen vanaf aankomende maand, dit is toch weer €5 meer en ze zei dat die €5 mobiel korting er wel was. Hierdoor ben ik gaan bellen met een andere medewerker en hierdoor kwam ik er achter dat ik opeens een totaal ander abonnement heb dan dat ik heb afgesloten bij Hi toen der tijd. Ik vind dit zeer bijzonder en ook gek dat ik dit nooit eerder wist. Ik ben er dus eigenlijk achter gekomen doordat mijn ouders weggaan. Nu vraag ik me af waar het mis is gegaan en hoe het kan dat ik opeens een ander abonnement heb gekregen zonder hiervan op de hoogte ben gesteld en hier toestemming voor hebben gegeven. Ik vraag me nu dus ook af of ik niet nog geld van KPN terug krijg ivm met een ander abonnement die ik niet heb afgesloten! Ik ben zeer ontevreden over deze gang van zaken! Hierdoor ben ik ook van plan om over te stappen naar een andere telefoon maatschappij, waarbij ik een goedkoper abonnement kan krijgen met hetzelfde voordeel! Dit was ook het advies van de medewerkster aan de telefoon. Graag hoor ik een antwoord op mijn vragen: 1. Sinds wanneer en waarom is mijn Hi abonnement veranderd naar en totaal ander KPN abonnement? 2. Ik vind dat ik nog recht heb op restitutie van abonnementsgeld vanaf 2015. (12 maandenx 5 euro= 60 euro x 3jaar= 180 euro) 3. Ik ga er vanuit dat mijn Hi contract dat ik heb afgesloten in 2014 nog steeds geld en ik €13 per maand moet gaan betalen.

Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Nicole

Ik heb zondagavond 18-2-2018 met KPN gechat, gebeld en met KPN forum gechat gedurende 2,5 uur waarna zij de chat opeens afsloten. Ook deden ze toezeggingen die ze later weer introkken.

Wanneer ik antwoord heb op mijn 3 vragen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolevz