Klacht: Kpn alles in 1

op 14 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb in april een mobiel abonnement bij kpn afgesloten en toen ook overstapt van ziggo naar kpn voor alles in een met tv en WiFi zodat ik meer mbs kreeg. Ik merkte zogauw ik mijn simkaart binnen had al dat ik geen verbinding in huis heb. Niet bellen niet 4g niks. Na contact beloofde zij mij dat het in september opgelost zou zijn. Dus ik heb maanden gewacht en mijn volle abonnement betaald maandelijks. Nu blijkt dat het niet meer goed gaat komen en zeggen ze dat ik van mijn mobiele abonnement af mag als ik de mobiel direct afbetaald. Ik mag niet ook van TV en internet af en krijg ook niet geld terug wat ik voor niks betaald heb al die maanden.

Ik wil graag van mijn abonnement af van alles van kpn. Tv mobiel internet WiFi alles. Zodat ik naar een andere provider alles in 1 kan. Verder kan ik niet mijn mobiel in 1x betalen en zou ik dat dus alsnog over een periode van 2 jaar willen betalen. En ik wil ook een schadevergoeding voor alle maanden dat ik heb betaald zonder in mijn eigen huis gebeld te kunnen worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niezzzje