Klacht: KPN abonnement

op 31 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

In maart 2012 ben ik overgestapt naar Ziggo. Daar heb ik een alles in een abonnement. Ziggo heeft voor mij het abonnement bij de KPN opgezegd.
Toch krijg ik nog elke maand een rekening van de KPN voor het instap internet abonnement. Ik heb altijd aangenomen dat dat voor gebruik van de kabels of iets dergelijks was. Deze week ben ik, op zoek naar een voordeliger abonnement, erachter gekomen dat dit niet het geval is.
Eerst Ziggo gebeld, die verwezen mij naar KPN. Toen gebeld met de KPN. Die beweerde dat Ziggo mijn abonnement daar nooit heeft opgezegd. Wel heel vreemd want mijn telefoonabonnement bij de KPN is wel opgezegd. Ik heb zoals de KPN beweerde daar een instap internet abonnement. Heel raar: dat heb ik nooit afgesloten. De vraag blijft: wie heeft er hier een fout gemaakt?

Een oplossing zou zijn dat ik mijn onterecht betaalde geld voor het internet abonnement bij de KPN terug krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Molly58