Klacht: Koude tenen en erg laat thuis.

op 28 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het zal u niet ontgaan zijn. Gisternacht hebben vele koningsnacht gevierd en zoals meer mensen wilden we de laatste trein naar huis nemen. Wij hebben een half uur in de regen en kou staan wachten op deze trein. Toen de trein er was, was de vreugde van straks een warme stoel en trein maar van korte duur. Er werden maar een stuk of zes fietsen naar binnengelaten en een groep van ongeveer tien man heeft noodgedwongen tien kilometer naar huis moeten fietsen door de kou en regen. Wanneer dan ook nog je ketting er af ligt met een kettingkast er om heen gaat fietsen nogal moeilijk. We zijn gelukkig veilig thuis gekomen na een tocht van tien kilometer door de regen. Ik vind het alleen geen style Arriva. Mensen laten staan in de regen bij de allerlaatste nachttrein.

Wanneer bij feestdagen zoals Koningsdag het aantal fietsen in de trein wat meer mogen zijn. Al helemaal bij de allerlaatste trein 's nachts.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Enya, Begrijpelijk dat je baalt dat je niet meer met je fiets mee kon in de trein. Echter, soms is er niet genoeg plaats voor fietsen in de trein. Onze chauffeurs en stewards zijn dan bevoegd om bij drukte fietsen te weigeren. Kun je me nog aangeven waar je op wilde stappen en wat je eindbestemming was? Dan ga ik je bericht in ieder geval intern doorsturen, zodat er in de toekomst gekeken kan worden naar een oplossing hiervoor. Ik hoop dat je ondanks deze ervaring toch een leuke koningsnacht (en -dag) hebt gehad. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Enya H.

1 jaar geleden - Goedenavond, wij wilden opstappen op station Boven-Hardinxveld en wij wilden naar station Arkel toe. Groet Enya

Arriva

Heeft op 28 april 2016 om 21:57 geantwoord

Beste Enya,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb dit doorgegeven in de regio, zodat ze dit bij komende feestdagen mee kunnen nemen in het bekijken van de dienstregeling.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Enya H.