Klacht: koude cheeseburgers

op 19 december 2017 over Smullers in de categorie Snacks

Op zondagavond 17 december rond 21.00 uur ,Amsterdam centraal .
Op deze avond moest ik naar Utrecht ,en dacht ik ga een cheeseburger nemen bij smullers , dit doe ik wel vaker.
Toen ik dit deze cheeseburger uit de automaat had genomen , en een hap nam ,bleek deze lauwe ,tegen koud . was nog wel te eten , alles smaakt als je honger heb.
Ik dacht ik neem er nog een ,maar dan wel 1 die warm is .
Ik vroeg aan iemand van het personeel ,of de broodjes warm waren , want ik had net een koude cheeseburger.
Het antwoord was verbluffend. OHHH daar gaan we weer ,zei hij, en ging verder met zijn verhaal . De broodjes gaan koud in de automaat en de automaat verwarmt de broodjes , gelijk kreeg ik een ijskoud broodje in mijn handen gedrukt , voel maar zei hij , zo gaan ze in de automaat . ik vroeg hem nog zijn ze nu warm of koud?
ze zijn nu warm zei hij . Ik had beter moeten weten , hij was nog kouder als de eerste .
Dus voor mij geen smullers meer , wat een personeel ,een aanfluiting, dat dit soort mensen nog bestaan. Overigens niet allemaal zijn zo , er zijn ook hele vriendelijke medewerkers . zo zie je maar weer 1 verpest het voor meerdere, gelukkig heb je op Amsterdam centraal de keuze tussen 2 smullers , en ik neem die dan maar in het oude gedeelte

Ik wil gewoon netjes geholpen worden , als ik wat vraag

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smullers

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smullers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bearab