Klacht: koud en verfrommelde pizza’s

op 09 juni 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister heb ik via Uber eats bij O’ Panuozzo op de Voorstraat in Utrecht een bestelling gedaan. Aangezien we op kantoor bij a.s.r zaten en nog andere afspraken hadden, heb ik vanwege de korte wachttijd (15 a 20) volgens de app bij jullie besteld. De uiteindelijke wachttijd was bijna 75 minuten (!), maar het meest vervelende dat de pizza compleet verfrommeld uit de doos kwamen en koud waren. Ik heb er foto’s van gemaakt en kan deze delen als ik een email adres heb. En graag kom ik naar aanleiding hiervan even met u in contact.Hanka van Waas

Gewenste Oplossing:

Geld terug of 6 gratis pizza's..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanka van Waas