Klacht: Kosten zgn service

op 20 juni 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat een belachelijke club, afspraken niet nakomen bij dit transport bedrijf en vervolgens de hoofdprijs moeten betalen voor een zgn service belletje. Serieus? Dus je laat mensen eerst de stront in zakken om ze vervolgens dik te laten betalen om een oplossing te krijgen. Wat een waardeloze club zeg. Lekker verdienmodel, goedkope dame achter de telefoon zetten en hoofdprijs doorberekenen. Transport maffia. Echt waardeloos.

Creditering van deze kosten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 21 juni 2021 om 17:21 geantwoord

Geachte heer Nijenhuis,

Hartelijk dank voor uw bericht. Dynalogic gaat voor maximale klanttevredenheid en beleving waarbij de kwaliteit van de dienstverlening voorop staat. We willen u zo goed mogelijk voorzien van informatie en transparant zijn over het bezorgproces van uw pakket. Hiervoor bieden wij het online platform “Mydynalogic” aan, dat u kunt raadplegen in geval van vragen over de bezorging. Daarnaast zijn wij via verschillende online kanalen, zoals e-mail, formulieren op onze website en social media bereikbaar. Naast deze online kanalen hebben wij een gespecialiseerd callcenter dat u kunt raadplegen voor vragen over uw bezorging. Dit is geen gratis telefoonnummer. Het telefoonnummer dient puur als informatienummer.

Dynalogic WeCare-team

Heeft op 24 juni 2021 om 08:59 geantwoord

In plaats van te reageren op mijn mail krijg ik wederom een stadaard bericht terug. Via de standaard kanalen kon er geen antwoord gegeven worden / was er geen antwoord te vinden. Schandalig dat er dit soort tarieven gehanteerd worden voor dienstverlening die bij andere logistieke partijen standaard verleend wordt. En lekker ook om iemand eerst 10 min in de wacht te zetten. Sjiek verdienmodel. Als ik de keus krijg nooit meer via Dynalogic. Waardeloze club.

Alle klachten die gemeld zijn door RN01