Klacht: Kosten kaartjes

op 15 juli 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Mijn zoon had uitgezocht dat we op Viagogo kaartjes konden kopen voor het EK vrouwenvoetbal. Helaas had ik niet verder gekeken en dus snel besteld op Viagogo, want er waren nog maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Ik twijfelde nog toen er vlak voor het betalen nog BTW en boekingskosten bij kwamen (was eerder niet vermeld).
Totaal heb ik nu voor 5 kaartjes bijna 150 Euro betaald (21 Euro per kaartje + BTW + boekingskosten).
Later zag ik via de officiële site dat ik slechts 35 Euro had hoeven betalen (2 x 10 Euro + 3 kinderen met 50% korting). Een bizar groot verschil. Ik probeerde de koop terug te draaien, maar dat is niet mogelijk. Ik kan ze wel weer op Viagogo te koop aanbieden, maar dan krijgen we alleen de 21 Euro per kaartje terug (hoop ik…). De BTW en boekingskosten zijn sowieso verloren.
ondanks dat ze natuurlijk het recht hebben om zo een business op te bouwen, voelt het wel degelijk als oplichting en raad ik iedereen aan om niet bij Viagogo tickets te bestellen.

Dat iig de kaartjes worden teruggenomen tegen de nominale kosten van 21 Euro per kaartje.
Natuurlijk zou ik ook graag de BTW terug krijgen, maar ik realiseer me dat ook ik beter had op moeten letten en niet in deze truc had moeten stappen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandor Noordermeer