Klacht: Kosten invoerrechten LightInTheBox

op 31 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Lightinthebox heb ik een mobiel besteld, de OUKITEL K4000 PRO. Deze heeft €93,09 gekost, en met de verzendkosten & verzekering erbij was het totaal €111,29. Het bedrag blijft daarbij onder de €150. Toch moest ik aan de deur €33,15 aan invoerrechten betalen voor ik mijn pakketje in ontvangst mocht nemen.

Op de website van Lightinthebox lees ik het volgende (http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1185/a2866.html) en kan ik niet bij ze terecht.

In de bijlage bevind zich de bestelling met het bestelnummer.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn €33,15 weer terug heb gekregen die ik betaald heb aan invoerrechten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 augustus 2016 om 20:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jaap Dudink,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.

Wij zullen 33.15EUR (100% belastingkosten) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie.

Met vriendelijke groet,
Hermes
lightinthebox.com

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Alle klachten die gemeld zijn door Jaapdudink