Klacht: Kosten en vluvhttijden

op 02 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens het boeken ( 3 mnd ) van te voren konden kiezen voor vliegtijden die op dat moment bekend waren en vliegtijden die onbekend waren.
Aangezien wij een zoontje van 2 jaar hebben , hebben wij gekozen voor de tijden die op dat moment bekend waren.
Echter werd de reis daardoor €200,- duurder.
We zouden eerst om 11:15 heen vliegen.
Dit werd later 16:15 , toen werd dit 14:15 vervolgens weer veranderd naar 03:30.
Op de avond dat we om 23:30 op gehaald zouden worden door de taxi ( die ik toen gelijk besteld had en al 3x de verandering door gegeven had ) kregen we om 18:00 een bericht dat de vlucht die om 03:30 zou gaan weer veranderd was naar 05:30.
De taxi kan niet later wat zou betekenen dat we om 0:15 op schiphol zouden zijn om vervolgens 5,5 uur op schiphol te moeten wachten met een kind van 2 jaar …
Ik vind dit niet normaal !

Een compensaptie voor de taxi die ik voor de heenreis nu moet annuleren waar ook kosten aan verbonden zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remco74