Klacht: kosten abonnement in 2013 stijgen de pan uit

op 20 december 2012 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ik woon in Amstelveen en maak gebruik van een 2 ster abonnement hiervoor betaal ik € 72 per maand met ingang van 2013 worden de gebieden veranderd en moet ik voor dezelfde rit een regioabonnement nemen hiervoor betaal ik dan € 99 voor mij is het maar 37% prijsstijging mensen met een goedkopere 1 ster abonnement moeten ook gebruik maken van hetzelfde regioabonnement en zijn nog veel duurder uit ik denk 50% ik vind het een grof schandaal je bent verplicht in deze financieel moeilijke tijden grof meer geld voor vervoer uit te geven en als je pech hebt 2 keer als je gebruik maakt van 2 vervoerders (per vervoerder een abonnement) het alternatief is los met de chip betalen maar ook dat loopt in de papieren. Met een minimumloon is het bijna niet meer te bekostigen om met ov op je werk te komen en als je genoodzaakt bent meerdere keren per dag gebruik te maken van ov dan ben je helemaal de klos.

Ik wil niet (veel)duurder uit zijn het lijkt wel op de ns met de trein naar Belgie alleen worden hier veel meer mensen door getroffen de veranderingen zijn landelijk. Kan de politiek hier een rol in spelen

Alle klachten die gemeld zijn door Paulinem