Klacht: Kosten

op 14 september 2018 over Intrust Nederland in de categorie Administratie kantoren

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt als eerdere klacht die van jullie gedaan is.
Een kabel die 30 meter verderop breuk heeft en ik heb internet of tv of telefoon heb. En kabel die hooguit 5 cm in grond lag. Zelfs harken zou beschadigen. Terwijl het minstens halve meter in grond moet liggen. Kon regelt zelf deze monteur. En zegt duidelijk dat ik geen kosten zou krijgen. Vervolgens wordt monteur ingezet en gemaakt. 4 maanden later komen ze ineens met een brief opzadelen dat ik 427,80 moet betalen???
Heb nooit medegedeeld gekregen überhaupt dat hun dit aan mij gaan factureren of wat dit zou moeten gaan kosten. Nooit offerte ontvangen en nooit overleg plaatsgevonden erover. Kpn heeft dit zelf allemaal geregeld. Zonder kpn zou ik überhaupt nooit jullie gevraagd hebben. Als ik auto naar garage zou brengen en er komen kosten van dan wordt er ook gebeld hoe hoog en wat en of je het dan alsnog wil laten maken. Ik weet totaal van niks. En zo kun je niet zomaar rekeningen gaan sturen. Ik ben niet degene die opdracht gegeven heeft. Maar kpn. Moeten ze daar het geld maar halen maar niet bij mij. En na 4 maanden pas.

Rekening vervallen. Ik ben niet de opdrachtgever. Dat is kpn. En ik leg geen glasvezel aan van amper 5 cm onder de grond. Wat wel 10x zoveel moet zijn. En kpn zelf meegedeeld dat dit mij niks gaat kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrust Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ssandraa