Klacht: KOSTEN ????????????

op 26 mei 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meneer —–, je huidige saldo is € 28,45,

26-05-2016
Betaling aan klant
Tegoed of geldkrediet via Kredietactie
€ 5,44
26-05-2016
Afboeking kosten
Portokosten, boekingsnummer 700302
€ 5,95
26-05-2016
Opboeking kosten
In verband met boeking
€ 10,00
26-05-2016
Opboeking kosten
In verband met boeking
€ 12,50
25-05-2016
Betaling
Boekingsnummer 3200134 1 maandelijkse termijn
€ -5,44
21-05-2016
Betaling
Boekingsnummer 3533712 1 maandelijkse termijn
€ -5,44
20-05-2016
KK-Rekening
Boekingsnummer 1032433
€ 15,44
20-05-2016
Afboeking waardebon
Boekingsnummer 61277,
€ -10,00
19-05-2016
Rekeningoverzicht:
Achterstand van 0,00 EURO
€ 0,00

Waarom moet ik opeens 28,45 euro betalen, terwijl de waarde van het gekochte product lager is dan wat ik moet betalen??
Snap er niks meer van..
ook bij de klantenservice wordt ik niet echt geholpen. heb al meerdere malen gebeld.
Ik word er echt niet wijzer van.

En track en trace is onduidelijk als het maar kan. Er staat dat het is afgeleverd bij mij. Bel ik klantenservice op zegt ene dat het nog niet is verzonden, terwijl de andere zegt dat het bij postnl ligt en dat het fout van hun is.
HELPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

De kosten rechttrekken en zo spoedig mogelijk mijn pakketje leveren.
ik ben al 10 euro kwijt aan het bellen heen en weer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht HELPPPPPPPPPPPPPPPPPP

1 jaar geleden - goh , dit is wel echt slecht en herkenbaar zeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 26 mei 2016 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

OTTO heeft inmiddels contant gehad met de klant en uitleg gegeven omtrent de door klant gedane bestelling. De betaling van klant wordt teruggestort. Tevens is excuus aangeboden voor de onduidelijke berichtgeving.

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Heeft op 26 mei 2016 om 13:45 geantwoord

Neeeeee, er staat nog steeds een schuld open van 16,55 die ik moet betalen........
Porto en boekingskosten...... Ik word er een beetje moe van......

Bericht van OTTO

11 maanden geleden - OTTO heeft opnieuw contact gehad met de klant en doorgegeven dat er nog een aantal correcties moeten plaatsvinden. Hierdoor zal het openstaand saldo nihil worden. Met vriendelijke groet, OTTO Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door HELPPPPPPPPPPPPPPPPPP