Klacht: Kosten 339% van te innen bedrag

op 06 juli 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Incasso had een vordering van EUR 50,- te innen vanuit de Kamer van Koophandel. Na 1 betalingsherinnering van de Kamer van Koophandel werd er direct privé een dwangbevel betekend. De vordering stond uit bij het bedrijf van mij. Inmiddels is er betaling gedaan, maar toch wil Syncasso 339% hebben van originele bedrag.

Indien Syncasso akkoord gaat met de betaling van EUR 92,48 (=84%!!). Het dwangbevel is totaal onnodig geweest en zelfs schandalig t.o.v. familie omdat dit zakelijk was. De betaling was vanwege opstarten bedrijf geheel vergeten na ongeveer 2 maanden. Schandalig gedrag van Kamer van Koophandel en Syncasso!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 08 juli 2016 om 08:40 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 7 juli jl. een email gestuurd naar de betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan de betrokkene hebben toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:06 geantwoord

Er is totaal geen oplossing gekomen, nee dreiging werd zelfs groter. Beslaglegging was de aanpak, maar er is niets gedaan aan de illegale hoge invorderingskosten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mauritswillemdejong