Klacht: Kortingscodes folder.

op 03 september 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Wanneer een klant een kortingsbonnetje uit de folder vergeet moet het toch mogelijk zij toch te profiteren van die actie; hang gewoon die codes bij de kassa’s en doe niet net alsof klanten daar alleen maar misbruik van maken. Veel mensen kopen iets extra’s om aan die 25 euro te komen en veel klanten doen er , net als ik, wekelijks alle boodschappen. Dan vind ik het een beetje flauw wanneer je dan zo moeilijk doet over een bonnetje. Ik denk dat je uiteindelijk meer profijt hebt van een positieve, flexibele houding. En bovendien: ik zou het niet erg vinden wanneer klanten steeds meer dan 25 euro komen besteden……!!!!

Met een positieve, flexibele houding. (ik wil nog even vermelden dat de mensen die in "mijn" filiaal werken, bijzonder vriendelijk zijn en ik heb dus het idee dat dit soort "regels" van het hoger management komen)

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Hendrikx