Klacht: Kortingscode webshop blijkt achteraf (na betaling!) niet te werken

op 14 januari 2014 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

27 december een bestelling gedaan in de webshop www.iciparisxl.nl Hierbij een kortingscode gebruikt die ik van mijn schoonmoeder heb gekregen. De code ingevoerd voor 5 euro korting, wat keurig van mijn totaal bedrag afging. Bestelling en het gereduceerde totaalbedrag bevestigd en creditkaart betaling voldaan. Achteraf blijkt op mijn afschrift dat de korting blijkbaar niet goed verwerkt is.

Hierover meteen 27 december een mail gestuurd naar de klantenservice. 8 januari nog steeds geen reactie ontvangen dus gebeld met de klantenservice. Mevrouw aan de lijn vertelde mij een lastig verhaal over dat de kortingscode alleen geldig zou zijn voor mijn schoonmoeder. Ik bleef er bij het vreemd te vinden dat tot en met de betaling de code wel verwerkt leek te zijn. Ik voel me nogal misleid door deze gang van zaken. Binnen een week zou ik een antwoord krijgen.

14 januari heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen en dus nogmaals gebeld. Allereerst werd ik verwisseld met een andere klant, onhandig en vervelend. Uiteindelijk vertelde ook deze mevrouw mij de technische specificaties van de kortingscode. Dat ik misleid ben door de kortingscode als werkend voor te stellen kon zij zich voorstellen. Als oplossing bood zij mij aan nogmaals (!!) een mail te sturen met het verhaal waarna ik op een antwoord kon wachten…

5 euro korting zoals het deed voorkomen tijdens mijn betaling

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

3 jaren geleden - Beste klant, Om uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, nodigen wij u uit om rechtstreeks contact te nemen met onze Infolijn per mail naar info@iciparisxl.nl of telefonisch via het nummer 0800/022.80.09 Met vriendelijke groet, Het ICI PARIS XL team

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ICI Paris XL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht H22

3 jaren geleden - Zoals ook ICI Paris XL had kunnen lezen in mijn bovenstaande klacht werd ik zowel per e-mail als telefonisch niet geholpen. De klacht via Twitter de online wereld insturen bleek wel een snelle reactie op te leveren. Er is mij naar aanleiding van dit Twitter contact een tegoedbon van €7,50 toegestuurd. Jammer dat dit zo lang heeft geduurd en zoveel irritaties heeft gegeven...

Alle klachten die gemeld zijn door H22