Klacht: Kortingscode

op 20 december 2017 over Helpling in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ruim 2 jaar geleden gebruik gemaakt van diensten van Helpling en nadien niet meer omdat de kwaliteit van het schoonmaken matig was en afspraken vaak werden verzet. In de tussentijd mails met kortingscodes ontvangen en uiteindelijk besloten er toch 1 te gebruiken omdat het daarmee betaalbaar was en ik wel even wat ontspanning wilde door schoonmaken uit te besteden. Code online ingevuld en €20 ging van het eindbedrag af, boeking volledig afgerond online. Vervolgens begon de ellende. De afspraak werd weer verzet waarbij Helpling de boeking zelf opnieuw heeft ingeboekt. Zonder code en vervolgens ondanks mij reeds ingediende bezwaar gewoon het volledige bedrag afgeboekt. En nu weigeren ze de korting te geven. Volgens hun heb ik nooit een code ingevoerd. En anders moet ik zelf maar 2 weken later herinneren wat de code was. De email met de code heb ik uiteraard weggegooid omdat hij verzilverd was en de deadline afliep. Maar volgens helpling kan ik echt nooit korting gekregen hebben en weigeren om ook maar enige klantenservice te bieden. Naast mailen uiteraard ook gebeld, maar dan is er opeens gen manager beschikbaar om te spreken en terugbel verzoek gebeurd niet. Het enige wat ze ook mij bieden is een kortingscode voor volgende boeking van €10! Minder dan het bedrag waar het om gaat en alsof ik ooit nog bij hun wil boeken! Die ontspanning heb ik verre van gekregen, weggegooid geld en oplichterij.

Als er goede klantenservice geboden wordt en excuses gemaakte met correctie van de factuur

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Helpling over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hektor_4