Klacht: KORTINGSBON NIET TOEGESTAAN

op 12 juni 2017 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht vandaag een paars schoenen in de Bristol winkel van Zottegem(Belgie)
Het waren een paar “Starc” schoenen .Er zat een label op de doos van 20% korting.Nu was er een ander actie; een bon van 10 euro korting bij aankoop van een paar Starc schoenen.Ik vroeg om zeker te zijn aan de verkoopster als beide kortingen op 1 paar schoenen geldig waren want normaal gaan 2 kortingen niet tesamen.De verkoopster zei dat de schoenen me nog 37 euro zouden kosten dus ik kocht dat paar.Aan de kassa zei de gerant dat mijn bon van 10 euro niet geldig was aangezien er al een korting op die paar toegestaan was.
Ik had het nochtans aan de verkoopster gevraagd om zeker te zijn en haar antwoord was dat beide kortingen van de schoenen zouden worden afgetrokken aangezien.HET PERSONEL DIE DAAR WERKT WEET BLIJKBAAR NIET HOE DE WINKEL DRAAIT.
Het is de laatste keer dat ik in een Bristol winkel nog binnenstap,dat is wel DUIDELIJK

Gewenste Oplossing:

als ik 10 euro terugkrijg op mijn aankoop ; aldus het kortingscoupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Nathalie Monart