Klacht: Kortingsactie

op 04 februari 2014 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 stuks kleding gekocht in Leiden en ben vergeten mijn 5,00 kortingsbon van de C1000 in te leveren. Ik moest maar teruggaan naar de winkel, met alle kleding, de bon en aangehechte kaartjes, dan kreeg ik mijn 5,00.
Ik was meer aan reisgeld kwijt dan het opbracht. Dus ik vroeg of ze die 5,00 niet op mijn rekening konden storten. Ik kon een kopie van de bon en de 5,00 kortingsbon opsturen. Dit kon niet. Ook heb ik gevraagd of dit niet uit coulance kon. Weer dezelfde reactie.

Gewenste Oplossing:

5,00 op mijn rekening storten en niet mijn naar Leiden laten rijden, waar ik meer geld aan benzine en parkeergeld kwijt ben of als ik met het openbaar vervoer ga dan kost het mij ook meer dan het oplevert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kimthuis22