Klacht: Korting wegens het lang hebben van een niet aangeschaft abonnement.

op 09 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Per 1 juni een nieuw abonnement afgesloten bij tele2. Doordat ik ruim 3 jaar een abonnement heb gehad waarvan ik het bestaan niet wist (tweede abonnement) en bewezen kon worden dat het nummer nooit in gebruik is genomen, kreeg ik een korting op mijn nieuwe smartphone van 220 euro.Gelukkig heb ik daar de bewijzen van. Nu blijkt de korting niet doorgevoerd en krijg ik een rekening die 299 euro bedraagt en wordt enorm hautain benaderd door de telefonist van Tele2

In mindering brengen van de 220 euro en excuus. Niet eerst van mijn rekening afschrijven en vervolgens in mindering brengen zoals nu aangeboden maar meteen in mindering brengen.
Verder wil ik fatsoenlijk benaderd worden want ben een klant (met hoofdletters) en geen miep die afgeblaft wil worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 13:59 geantwoord

Wij betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan over een korting. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Reactie van de melder van de klacht ver1953

5 jaren geleden - Ik vind het ontzettend vervelend dat Tele2 niet eens de moeite neemt om mijn klacht serieus te behandelen. Ik ben al jarenlang een goed betalende klant. Het gaat dan niet aan bij een klacht op deze manier te reageren. Dit noem ik arrogantie, een algemeen antwoord geven door te zeggen dat ik kan overleggen met de klantenservice. De klantenservice heeft net zo weinig fatsoen. Ik blijf het schandelijk vinden. Het bedrijf is onbetrouwbaar

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ver1953