Klacht: korting op eetkamerstoel

op 10 september 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik was enkele weken geleden in het filiaal in Goes en daar zag ik eetkamerstoelen. Deze stoelen waren afgeprijsd en kosten toen 25 euro per stoel.Ik kon toen niet besluiten omdat mijn man niet thuis was, nu is mijn man wel thuis en ik besprak het met hem en hij vond ze ook leuk. Vandaag ging ik naar de zaak om ze te bestellen en toen was de prijs opeens 59.95 per stoel.

Ik ben al jarenlang een goede en trouwe klant, en ik wil de stoelen graag kopen voor de prijs met korting. Ik kon toen niet beslissen dus dit geeft echt een akelig gevoel omdat het dezelfde stoelen zijn (margriet) de medewerkers beaamden dat ook.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 12 augustus 2016 om 13:38 geantwoord

Beste klachtmelder,

wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht.

Marco Houthuijzen
Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door petralauret