Klacht: Korting en geen levering.

op 07 september 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

De eerste klacht gaat over korting.
Ik heb 2 artikelen besteld die vervolgens 2 dagen later op Koningsdag in de actie kwamen. Scheelde ruim 80euro. Ik gemaild of ik die opnieuw moest bestellen voor de korting en mijn eerdere bestelling annuleren of dat ze mij die korting konden geven. Krijg ik een dag later antwoord: sorry wij kunnen u de korting niet geven het was een 1 dags actie… geen korting gehad hele slechte zaak vind ik dat.

2e klacht:

Heb een armband besteld en laten graveren zou gisteren binnen zijn. Krijg netjes een mail van shantal dat hij vandaag binnen zou komen ipv gisteren. Oke prima. Ik vandaag naar het filiaal.. is mijn bestelling nergens te bekennen..
We kunnen het opnieuw voor u laten graveren en opsturen en dan is het vrijdag binnen of u kunt het annuleren en moet wachten op u geld. Zo simpel denken ze er vanaf te komen steeds..
Echt niet klantvriendelijk vind ik dit.

Als ze mij die korting zouden toewijzen..
Of iets kunnen regelen van een tegemoet komen wegens hun eigen fouten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DFlorijn