Klacht: korting

op 08 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte, vanmiddag heb ik een parasol gekocht. Van 50 euro. Deze lag in een schap tussen twee flyers. Waar op stond 25% korting tuin artikelen en Buitenspeelgoed. Toen ik deze kocht werd er geen korting gegeven.
Jammer dat ik zo werd misleid..
Op de foto kun u zien wat ik bedoeld.

Vriendelijk Groet Els Friederichs

Gewenste Oplossing:

Als nog de korting..

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 12 september 2016 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Ik vind het jammer om te lezen dat u zich misleid gevoeld heeft. Het is absoluut niet de bedoeling van Blokker om u op het verkeerde been te zetten. Dat voor u de actie nogal onduidelijk is geweest kan ik mij voorstellen. Om u hier verder mee te helpen ontvang ik graag een kopie van uw aankoopbewijs. U kunt dit versturen via de mail naar info@blokker.nl. Graag ter attentie van Saskia of contactnummer 1210544. Mocht u geen aankoopbewijs meer hebben dan hoor ik graag van u op welke datum, in welke winkel u de parasol aangekocht heeft en wat het totaalbedrag is wat u afgerekend heeft. Met deze gegevens kan ik uw kassabon opzoeken.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Els Friederichs