Klacht: korting

op 08 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte, vanmiddag heb ik een parasol gekocht. Van 50 euro. Deze lag in een schap tussen twee flyers. Waar op stond 25% korting tuin artikelen en Buitenspeelgoed. Toen ik deze kocht werd er geen korting gegeven.
Jammer dat ik zo werd misleid..
Op de foto kun u zien wat ik bedoeld.

Vriendelijk Groet Els Friederichs

Als nog de korting..

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 12 september 2016 om 11:14 geantwoord

Beste mevrouw,

Ik vind het jammer om te lezen dat u zich misleid gevoeld heeft. Het is absoluut niet de bedoeling van Blokker om u op het verkeerde been te zetten. Dat voor u de actie nogal onduidelijk is geweest kan ik mij voorstellen. Om u hier verder mee te helpen ontvang ik graag een kopie van uw aankoopbewijs. U kunt dit versturen via de mail naar info@blokker.nl. Graag ter attentie van Saskia of contactnummer 1210544. Mocht u geen aankoopbewijs meer hebben dan hoor ik graag van u op welke datum, in welke winkel u de parasol aangekocht heeft en wat het totaalbedrag is wat u afgerekend heeft. Met deze gegevens kan ik uw kassabon opzoeken.

Saskia
Blokker webcare