Klacht: Korte overvolle trein en wagons zonder airconditioning

op 26 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zit als zwangere vrouw meer dan twee uur in een korte en overvolle trein, zonder airconditioning. Het is een warme zomeravond en hier binnen nog een stuk warmer dan buiten.
Waarom laten jullie de trein zonder airco rijden op zulke dagen? Dit is voor ouderen en zwangere gewoon echt niet gezond

Langere treinen inzetten op lange trajecten en geen wagons zonder airco laten rijden op zulke warme dagen. En als dat niet kan, roep dan in ieder iets om en laat reizigers eventueel gebruik maken van de 1e klas van de wagons die wel airco hebben.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 06 september 2016 om 08:47 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 september 2016 om 20:41 geantwoord

Van een oplossing valt hier echt niet te spreken. Wat slecht dit...

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 26 augustus 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen.

Graag reageer ik op uw reiservaring met de trein. Er was geen airco in de trein en daardoor was het te warm. Het spijt mij te vernemen dat uw reis hierdoor niet naar wens is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Uw klacht heb ik geregistreerd onder kenmerk 5028820098 en daarmee doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. U kunt er dan ook van verzekerd zijn dat wij uw signaal serieus oppakken. Ervaringen van reizigers zijn erg belangrijk voor een optimale dienstverlening. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

Reactie van de melder van de klacht Ralou

8 maanden geleden - Ik heb trouwens diezelfde dag ook met de klantenservice gebeld tijdens de reis. Zij konden niets voor mij doen. Ik kon eventueel zelf de conducteur zoeken om het probleem te bespreken. Ik heb laten weten al meerdere wagons af te hebben gelopen en geen conducteur te hebben gezien. De klantenservice wenste mij een fijne dag, want meer konden ze niet. En dan bijna 2 weken later zo'n nietszeggende email... Ik vind het teleurstellend. Mijn oplossing: een auto regelen voor ons gezinnetje.

Alle klachten die gemeld zijn door Ralou