Klacht: Kort en scheef geknipt

op 20 augustus 2016 over Kapsalon Primeur Assen in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
17-08-2016 ben ik bij kapsalon Primeur geweest om me haar te laten knippen.
Allereerst werd er niet aan mijn wensen voldaan. Ik was thuis en zag dat het gewoon scheef is geknipt en me dochter zij ook dat achter en nog langere plukken uitstaken, ik ben bij julloe terug gekomen dat het niet goed zit en dat scheef is geknipt waar heel laconieke op gereageerd werd nee hoor het zit goed. ben al jaren lang klant daar en eerder nooit klachten over kapsalon Primeur gehad maar sinds een korte tijd ben ik niet tevreden over jullie.
ik kom ook wel is met mijn kleinzoon en ook die word scheefgeknipt.
Je word ook door te veel mensen geholpen en heb het idee dat het aan 1 lopende band word gedaan van hoppa u bent klaar volgende..
Ik ben er in ieder geval mee klaar na 3 a 4 x scheef te zijn geknipt en niet na mijn wensen word geluisterd. Ik zoek een andere kapper.

Gewenste Oplossing:

NIET

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kapsalon Primeur Assen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kapsalon Primeur Assen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gea1960