Klacht: Koppeling Kruidvat kaart emailadres

Jeanet Menzen op 22 september 2021 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs ben ik mijn kaart kwijtgeraakt. Die stond op het e-mailadres van mijn man. Op mijn e-mailadres stond de kaart van mijn moeders die inmiddels is overleden. Het lukt nu niet om de nieuwe kaart te koppelen aan mijn e-mailadres.
Ik heb per post al een verzoek gestuurd, maar geen reactie gehad. Het e-mailadres van Kruidvat werkt niet. Telefonisch is Kruidvat amper te bereiken. Kortom ik kan de nieuwe kaart niet koppelen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Kruidvat meewerkt aan het koppelen van mijn nieuwe kaart aan mijn e-mailadres

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanet Menzen