Klacht: Kopen van compleet bed

op 02 juni 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kopen een boxspringbed van 160bij200
Met matras en matrasstopper.
Vragen nog aan de dame in kwestie is deze nu helemaal compleet waarop de dame zegt ja mevr en meneer compleet ,oke bestel dat bed dan maar.
nu wordt het bezorgd is er geen hoofdvoedsel bijgeleverd,wij bellen,
Dat klopt zegt de meneer die heeft u ook niet betaald.
wat is dit nu wij vragen een compleetbed.
Wij hadden even ervoor beneden een bankstel gekocht.
ik vind dit heel erg onprofessioneel .
wat is het volgende bij het bankstel zitten er geen poten onder wij houden ons hart vast.
Vorig jaar al onze meubels gekocht hebben we ook 4weken op een salontafels moeten wachten omdat ze een kledingkast hadden geleverd.
nu kunnen we wachten op een hoofdbord wat je direct nodig hebt en nog een keer 170,00 euro betalen.
Wij zijn erg teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

wij vinden wij kopen het compleet moet het ook compleet geleverd worden voor deze prijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jose1964