Klacht: kopen en doorverkopen

op 03 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

beste,
Ik heb tickets voor tomorrowland weekend 1 aangekocht op de website van viagogo. later kon ik via vrienden toch nog een ticket bemachtigen aan een goedkopere prijs dus heb ik besloten mijn ticket van viagogo door te verkopen (met verlies) en dit met een simple druk op de knop “ticket doorverkopen” hierna ontving ik een mail dat alles inorde is an dat ik 5-8 dagen na het festival men geld zou ontvangen…
Wat gebeurd er… krijg 5 dagen na het festival een mail dat mijn koper niet binnen is geraakt en ik geen geld zou ontvangen omdat mijn verkoop geannuleerd werd.
vind dit dus niet kunnen want ik ben maar een tussen persoon maar ben hier wel het zwarte schaap.

Als ze mijn geld terug storen wat ik heb betaald om de tickets te kopen of dat ze me het geld storten waar ik recht op heb bij verkoop

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Reactie van de melder van de klacht Irio

2 maanden geleden - dus als mijn koper niet binnen zou geraakt zijn en ik het ticket dus niet had doorverkocht zou ik in feite ook niet binnen geraakt zijn en zou ik eigenlijk volgens de viagogo garantie mijn geld terug gestort moeten zien maar dit gebeurd niet?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irio