Mijn Klacht:
zo was ik vergeten koopzegels te vragen bij mijn aankoop maar volgens mij horen ze dit bij de kassa te vragen of je koopzegels wilt dat is dus niet gebeurt wat erg vervelend is zo krijg ik mijn spaar boekje nooit vol en werd tegen mij gezegd kan niet meer is al betaald kunnen ze toch evt. achteraf nog even afrekenen dacht ik medewerker wou hier niet in mee gaan dus wil ik dat de medewerkers bij de kassa’s hier om vragen of je wel of niet koopzegels wilt
Gewenste Oplossing:
als je gevraagt wordt als je koopzegels er bij wilt hebben want dat vragen ze hier in grootegast nooit je moet er altijd zelf om vragen als je het een keer vergeet kun je achteraf niet nog even afrekenen voor de zegels


