Klacht: Koopruimte corrigeren

op 05 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1.5 maand terug gegevens gewijzigd van inkomen en sindsdien mijn koopruimte op 0 euro

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik mijn koopruimte terug om te kunnen winkelen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 05 mei 2016 om 18:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Jouw koopruimte kan niet handmatig verhoogd worden.
Wehkamp hanteert geen vaste koopruimtes. Bij iedere bestelling wordt de koopruimte opnieuw berekend door een scoringsysteem. Er wordt onder andere gekeken naar jouw bestel-betaalgeschiedenis, persoonsgegevens en een aantal overige factoren.
Aangezien dit systeem werkt met veelal erg complexe componenten, kunnen we niet op individuele basis uitleggen waarom jouw koopruimte op 0 staat.
Mijn excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door TILBURG-013