Klacht: Koopjedeal levert niet of niet tijdig, in ieder geval niet conform de leveringsvoorwaarden

op 30 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 25 april 2016 een bestelling geplaatst en betaald bij Koopjedeal (bestelnummer 201305139) Tot op heden meerdere schriftelijke toezeggingen gehad dat levering zou zijn verzonden. Pas afgelopen zaterdag één artikel van de 6 bestelde en betaalde artikelen mogen ontvangen, dus bijna 5 weken na datum bestelling en betaling. Koopjedeal verkoopt op hun website artikelen die bij verkoop niet of niet meer in voorraad zijn, met als gevolg dat ook artikelen die zijn besteld en wel op voorraad zijn ook niet worden uitgeleverd. Dit terwijl artikel 10.3 van de leveringsvoorwaarden geheel iets anders zegt. Overigens neemt Koopjedeal het niet zo nauw met hun leveringsvoorwaarden, men moet de uitspraak “de klant is koning” maar niet al te letterlijk nemen. In ieder geval wacht ik nog steeds op 5 artikelen die meer dan 5 weken geleden zijn betaald. Voor zover een reactie komt van Koopjedeal op chats en emails staan deze vol met excuses en begrip voor mijn frustratie, alsof je daar wat aan hebt.
In ieder geval waardeloos. Dan heb ik tot 2x toe een neagtieve beoordeling gegeven via hun eigen site, deze 2 negatieve beoordelingen kan ik niet terugvinden, ook ben ik niet gebeld na het plaatsen van deze negatieve beoordelingen, iets wat wel wordt aangegeven. Ook hier kan men zich afvragen of het beoordelingscijfer 8,5 of 8,7 wel werkelijk is. In ieder geval komt mijn beoordeling niet hoger dan een 2. Verneem graag of dit incidenteel is of dat dit vaker voorkomt, hoop op meerdere recaties

Weet niet of ik ooit nog tevreden kan zijn/worden over Koopjedeal.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 30 mei 2016 om 19:32 geantwoord

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling tot op heden niet is afgeleverd.
Wij verwerken meer dan een miljoen bestellingen jaarlijks, helaas gaat er zo af en toe een keer wat mis.

Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met één van mijn collega's.
Mijn collega gaf aan dat de boxershorts helaas vertraagd zijn.

Wij verwachten u hier uiterlijk 1 juni uitsluitsel over te mailen.
Gelukkig zie ik dat uw schoenen reeds zijn afgeleverd.

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft mogen ervaren.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt