Klacht: Koop niet via webshop bij Karwei!!!

op 21 augustus 2015 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Mijn dochter kocht voor haar nieuwe appartement via de website van Karwei een Lundia laminaatvloer, inclusief ondervloer en aluminium tape (ordernummer 614004303878). Leveringsdatum zoals door Karwei in een e-mailbericht bevestigd 14 augustus 2015. ’s morgens zou mijn dochter op haar telefoon een bericht krijgen hoe laat er die dag bezorgd zou worden. Omdat geen bericht werd ontvangen de klantenservice gebeld. Die vertelde dat de bestelling door Karwei niet was aangeleverd aan de bezorger [email protected] van PostNL. Volgens de klantenservice een bij Karwei bekend probleem, maar aan een oplossing daarvoor zou gewerkt worden. Een nieuwe afspraak voor levering op 21 augustus 2015 gemaakt, daarvoor moest mijn dochter wel zelf met [email protected] bellen. Op 21 augustus 2015 ontving mijn dochter het volgende bericht: Wij komen tussen 10:00 en 13:00 uur bij u langs. Mvg, PostNL [email protected] Beste klant, ivm een afwijking in ons proces kan uw order niet uitgevoerd worden. U wordt benaderd voor een nieuwe afspraak. Verdere berichtgeving graag negeren. Dus maar weer de klantenservice gebeld. Na ruggespraak te hebben gehouden met [email protected] werd vervolgens door de klantenservice gezegd dat geen levering plaats kon vinden OMDAT DE VRACHTWAGEN AL VOL WAS!!!! Er moest maar weer een nieuwe afleveringsdatum worden geprikt. Omdat Karwei geen enkele garantie kon geven of dan dan wel geleverd zou worden de hele bestelling geannuleerd. Inmiddels de volgende schade belopen: 2 voor niks opgenomen verlofdagen voor mijn dochter en mij (14 en 21 augustus 2015), 2 daten voor niets reiskosten Weert-Eindhoven v.v. gemaakt (14 en 21 augustus 2015) en de nodige telefoonkosten. Praat ik nog even niet over de ergernis. Zijn ook niet van plan om eventuele retour kosten aan Karwei te betalen, ze hebben simpelweg nooit geleverd.

Mijn dochter en ik willen door Karwei gecompenseerd worden voor de schade. Als dit niet gebeurt op een aanvaardbare manier zal deze klacht breed op internet worden gezet.

Compensatie schade.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 04 september 2015 om 07:35 geantwoord

verrekening heeft plaatsgevonden en er is contact over compensatie

Heeft op 06 september 2015 om 18:22 geantwoord

Klacht is niet opgelost. Karwei biedt een schadevergoeding van € 10,00. Inmiddels op 22 augustus 2015 bij Karwei in Best laminaatvloer gekocht en meegenomen en paar dagen later bij Karwei in Eindhoven de ondervloer en aluminiumtape gekocht en meegenomen. Voor die twee aankopen zijn ook weer reiskosten gemaakt. De door Karwei aangeboden € 10,00 zijn te belachelijk om zelfs maar over na te denken en deze tegemoetkoming wordt dan ook geweigerd. Van Karwei wordt verlangd een passende schadecompensatie aan te bieden en geen lachtertje.

Alle klachten die gemeld zijn door Frankie boos