Klacht: KOOP HIER NOOIT IETS!

op 15 mei 2020 over Grandado.com in de categorie Online Warenhuizen

KOOP HIER NOOIT IETS!!!

Normaal ben ik helemaal geen moeilijke klant, maar ik ben echt niet te spreken over hun service!! Ik bestelde op 29 maart een schilderijtje op nummer. Op 21 april (bijna een maand later) krijg ik het eindelijk aan. Op 25 april begon ik te schilderen en merkte ik dat bij mijn schilderij een verkeerd pakketje verf geleverd is waardoor de kleuren helemaal niet kloppen. Ik heb diezelfde dag een retour aanvraag gedaan. Op 1 mei kreeg ik eindelijk via mail antwoord dat ik foto’s moest doorsturen. Dat heb ik diezelfde nog gedaan. Nu 2 WEKEN later, heb ik nog steeds geen antwoord hierop ontvangen. Ik heb intussen nog een email verzonden om te vragen naar een update, maar het blijft volledig stil langs hun kant. Ik vind het echt schandalig! Ik begrijp dat het uitzonderlijke tijden zijn, maar een klant gewoon even op de hoogte houden, is toch een kleine moeite lijkt mij? Echt een waardeloze website.

Ik zou al tevreden zijn als ze mijn contacteren en te woord staan. Op dit moment word ik volledig genegeerd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grandado.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grandado.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara2593