Klacht: Koop geen kruidvat Hotelbon!!!

op 30 juni 2012 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb een hotelbon gekocht die t/m 30 juni (boeken) geldig was. Wij wilden met vieren gaan en boekten daarom het Campanile hotel in Amersfoort omdat dat meest centraal gelegen hotel voor ons was. Ik boekte voor twee personen een kamer en wilde de volgende kamer daarna ook boeken. Helaas kreeg ik steeds een foutmelding. Foutcode 6: boeking kan niet worden afgerond. Daarna probeerde ik opnieuw waarna ik de gehele avond de mededeling “Je vouchercode is tijdelijk in bewaring genomen in ons systeem en na maximaal 15 minuten is je vouchercode weer beschikbaar en kan je de reservering gemakkelijk en snel afronden. Dit euvel bleek na verschillende keren geprobeerd te hebben nog de hele avond voortduren. Op 30 juni heb ik vervolgens nogmaal geprobeerd maar nu zitten alle kamers vol. Ik heb gebeld naar het nummer dat op de bon staat. De telefoniste verteld mij niet al te vriendelijk dat ik gelijk 2 kamers had moeten boeken, wat in dit hotel echter niet mogelijk was. De telefoniste zei vervolgens dat er niets meer aan te doen was en dat het niet gewijzigd of om geboekt kan worden. Het gevolg van deze actie: 2 vriendinnen zitten op hotel, 2 gekochte en weggegooide bonnen (a 25 euro),bijkomende telefoonkosten, geen vriendinnen 2-daagse en een hoop chagrijn.

Wanneer ik om kan boeken en voor 4 personen in ongeveer dezelfde regio een hotel kan boeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Vosje_1