Klacht: Koop geen elektrische apparaten bij bol!

op 17 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Koop je een koelkast bij bol die na 1,5 jaar vreemde geluiden begint te maken. Hierop dus een reparatie aangemeld, en zoals verwacht, gaat het bij bol.com nooit eens normaal. AO, de verkoper, WAS een partner van bol? Dus om mijn kapotte koelkast te laten maken, moest ik zelf contact leggen met whirlpool. Daar begint het al. Kost me 180 voorrijkosten, exclusief nog een bepaald tarief van 80.-
Bol vergoedt dit bedrag niet, maar ik heb wel recht op gratis reparatie want ja, ik heb nog garantie. Nu is het advies van bol dat ik zelf even contact moet leggen met AO Duitsland of Engeland, want op bol reageren zij niet meer. Ik zit na ondertussen 2 weken, nog steeds met een lekkende koelkast. Telkens krijg je contact met een verschillende medewerker die nergens geen verstand van heeft. Wat een hopeloze bedoeling! Ik heb dit precies hetzelfde meegemaakt met een tv. Nooit elektrisch apparatuur of witgoed kopen bij bol!!! Ga liever naar een winkel.

Bol hoort dit op te lossen. Ik wil een gemaakte koelkast zond dat het mij iets kost en anders een nieuwe want hij is defect!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SJxfj