Klacht: Kontakt klantenservice, beneden alle peil

op 28 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

telefonisch contact ca 5 voor 3 tot 5 over drie, werd doorverbonden, contact en werd direct verbroken, 2e x idem 3e keer werd contact niet verbroken, maar lijn bleef openstaan, het leek wel een kippenhok met al die jongelui, weer gebeld, kontakt weer direct verbroken.
Succes met de service, het leek Lidl wel van 15 jaar terug, was het ook een zooitje, vind ik jammer, reeds aantal jaren klant met Alles, mijn schoondochters ook. Management dan ook managen! en niet zo.
Heel erg jammer, Lidl valt weer ca 15 jaar terug, kan ik een boek overschrijven

Gewenste Oplossing:

vraag beantwoorden, wil kopen heggeschaar met telescoopsteel en accu accu 20 v. met oplader welke

Toch mijn dank, het kippenhok wel aanpakken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 juni 2021 om 17:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Van der Sluys