Mijn Klacht:
Vrijdag 10 juli zou om 17:00 een monteur komen om internet en tv te installeren. 2 uur later was hij er en meldde een storing (wat bij navraag bij kpn) niet het geval was. Na diverse telefoontjes naar de klantenservice en van het kastje naar de muur is mij nadrukkelijk toegezegd dat mijn huidige provider pas opgezegd wordt op het moment dat Oxxio de melding doorzet en het allemaal werkt. Dit is de week daarop volgend nog steeds niet gerealiseerd terwijl ik nog uren in de wacht heb gestaan en zeker 3 verschillende medewerkers heb gesproken die mij zogenaamd zouden helpen. Afgelopen weekend letterlijk een week na het eerste contact moment is de opzegging aan mijn huidige Provider doorgegeven door OXXIO terwijl zij geenszins voor verbinding oid hebben gezorgd bij mij. Nu zit ik zonder internet en tv thuis en een peuter die schoolvakantie heeft en ik kan niet vanuit huis werken wat mij ontzettend veel geld kost. Schandalig en vandaag wederom gebeld (2 x en is toegezegd dat ik rond 15 uur terug gebeld zou worden) en weer niks gehoord. Ik raad het een ieder af en als er een pro deo jurist meeleest… ik zet je graag in om dit soort wan praktijken juridisch te adresseren.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik internet en tv ontvang zoals contractueel afgesproken is.