Klacht: Komt levertijd niet na en nagenoeg onbereikbaar

Conny22 op 01 maart 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 januari een nieuw matras besteld en bewust gekozen voor aflevering op vrijdag 12 februari, terwijl volgens de site aflevering al op 4 februari mogelijk was. Er kwam een track trace code voor vrijdag en niet veel later uitgesteld naar zaterdag. Geprobeerd te bellen krijg je te horen je moet WhatsAppen en de telefoon wordt erop gegooid. Op zaterdag bericht het matras komt pas dinsdag. Op de WhatsApp wordt niet gereageerd en via Facebook laten ze weten dat het nog niet eens opgehaald is door postnl. Zij kiezen voor postnl niet ik. Doordat zij voor postnl kiezen moest ik zelf zorgen voor het afvoeren van het oude matras. Ik slaap dus nu al 3 nachten op de bank wat mega slecht is voor mijn rug.
Ik voel mij niet serieus genomen en wil zekerheid of het matras morgen komt en anders vandaag het geld op mijn rekening retour want dan koop ik het matras wel elders.

Gewenste Oplossing:

Of morgen echt het matras afleveren of vandaag nog mijn geld op mij rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Conny22