Klacht: Komt de belofte niet na!

op 21 april 2017 over DTG in de categorie Internet Diensten

Een jaar geleden werd ik door DTG benaderd voor een netwerkprofiel er werd van alles verteld allemaal positieve en overtuigende dingen. Dat ik veel DoFollow backlinks krijg dat er veel SEO voordelen gaat opleveren en dat alle aanpassingen gelijk op alle partnersites gepubliceerd wordt.

Ook dat was niet waar. SEO? 0. Backlinks? Allemaal NoFollow. snelheid van publicatie? TE lang.

Tot nu toe heb ik 10 keer foute facturen ontvangen van 125 euro van 80 euro van 250 euro en zelfs van 300 euro en er waren zelfs bedragen bij waar ik VERPLICHT was te betalen terwijl er in de contract duidelijk vermeld was dat ik 35 Euro per maand incl. BTW moest betalen.

Ik werd ook nog eens bedreigd dat als ik dat bedrag niet betaal dat ze actie gaan ondernemen om naar incasso bureau te gaan
HUN fout moest IK corrigeren.

Ik had duidelijk aangegeven als er weer zo een onacceptabele dingen mee maak of krijg dat ik een advocaat zou inschakelen. Sinds dien zijn ze opgehouden om facturen met hoge bedrag te sturen.

Na dat trieste momenten heb ik ook nog eens meer dan 10 keer DTG gebeld om aan te geven dat mijn vermelding op een FOUTE rubriek staat en dat het Software/Automatisering moest worden.

Hebben ze elke keer \’Ja dat gaan wij gelijk voor u in orde maken\’ gehoord maar niets gezien!

DTG? Zeker GEEN aanrader!

Ik zou tevreden zijn als al mijn betaalde geld terug wordt overboekt.
Serivce van DTG stelt geen moer voor.
Ik verzoek ze vriendelijk om al mijn betaalde geld terug te boeken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

Bericht van DTG

5 maanden geleden - Beste Kroengroup, Wat vervelend om te lezen dat het zo gelopen is! Ik stel voor dat ik hier maandag telefonisch contact met je over opneem, zodat we kunnen kijken hoe we toch nog tot een oplossing kunnen komen. Ik wens je alvast een fijn weekend toe! ^Shanice Klantenservice medewerker DTG

Alle klachten die gemeld zijn door Evgeny Gur