Klacht: komt belofte niet na

op 03 augustus 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

bij Leen Bakker Waalwijk een boxspring gekocht na me eerst goed te hebben laten voorlichten door verkoopster,mijn uitdrukkelijke vraag aan haar was of de boxspring de komende weken niet in de aanbiedingen zou komen,omdat wij anders wel een paar weken konden wachten,omdat het toch een logeerbed zou worden.
na in de computer te hebben gekeken verzekerde zei mij dat er geen aanbieding zou komen van deze boxspring (stockholm),en wanner dit wel zo zou zijn,zou het verschil terug betaald worden,dus op die voorwaarde hebben we gekocht.
maar tot onze verbazing staat 1 week na aflevering de boxspring in de folder van Leen Bakker 273 euro goedkoper.
daarop contact opgenomen met klantenservice en filiaal waalwijk en later nog een mail gestuurd waarop overal afwijzend op wordt gereageerd,de afspraken met de verkoopster word gewoon niet op ingegaan ondanks de vragen die ik daar over stelde.
dus afspraken die je maakt in de winkel daar trekt Leen Bakker zich niets van aan wanneer je gekocht en betaald hebt kun je het bekijken ondanks de gemaakte afspraken(die maak je toch niet voor niks)
ook de medewerkers van Leen Bakker zijn nog weigerachtig wanneer je om hun naam vraagt dit vinden ze niet noodzakelijk om die te noemen belachelijk dus,terwijl zei van de consument alle gegevens hebben wanneer je iets gekocht hebt.

terug betaling verschil volgens afspraak verkoopster 273 euro

Alle klachten die gemeld zijn door pietpr