Klacht: Komt afspraken niet na

op 27 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op donderdag 20 juli heb ik een koelvriescombinatie besteld bij BCC. Aangezien mijn koelkast defect is had/heb ik er haast bij dus wou het zo snel mogelijk in huis. De eerste bezorgdag was maandag 24 juli dus daar heb ik ook voor gekozen. Op maandag is de koelkast ook geleverd maar tot mijn verbazing was er een deuk/kras aan de zijkant. Ik dus tegen de bezorger dit kenbaar gemaakt waarop ik gelijk de mededeling kreeg dat ik h’m voor 50 euro minder mocht hebben. Dit vond ik vreemd, omdat de bezorger niet bevoegd is om te onderhandelen over de prijs en hij ook niet eerst heeft gebeld. Maar goed ik heb de aanbod afgewezen en er zou diezelfde dag contact met mij worden opgenomen om een nieuwe datum te prikken. Meteen daarna heb ik zelf gebeld naar de klantenservice en wat bleek de koelvriescombinatie is niet meer op voorraad. Er werd mij verteld dat ik maar 3 weken moest wachten of voor een alternatief zou moeten gaan en bijbetalen. Als ik een alternatief wou had ik die meteen al genomen. Ook werd me verteld om op de site te kijken dat de levertijd 5 a 10 dagen duurt. Daar heb ik ook niks mee te maken aangezien ik mijn bestelling op donderdag had geplaatst en toen stond er dat er voldoende voorraad was. Deze probleem bevestigde mijn vermoeden dat de koelkast met de deuk met opzet bij mij is geleverd ervan uitgaand dat ik akkoord zou gaan met het aanbod. Het is inmiddels donderdag 27 juli en ik heb tot op heden niks gehoord. Ook heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice maar geen reactie ontvangen.

Ik wil z.s.m. een koelkast in huis hebben. Graag dezelfde model met daarnaast een compensatie of een alternatief zonder bij te hoeven betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 15:20 geantwoord

Beste Mevrouw Gonzales,

Vervelend om te vernemen dat uw bestelde koelkast schade had tijdens de aflevering. Dat het apparaat vervolgens niet meer op voorraad is, maakt de boel er niet makkelijker op.

Op het moment dat er schade aan een apparaat word geconstateerd tijdens de aflevering mogen de bezorgers u een schadekorting aanbieden. Dit hoeven ze niet te overleggen met hun meerdere. En hoort bij een van onze werk procedures.

Na controle van uw gegevens blijkt dat er vandaag op 31-07-2017 een nieuw apparaat van het zelfde type bij u is geleverd.

Hopelijk is de levering dit keer wel naar wens verlopen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Bennygonzalez